Педагогічний колектив, вирішуючи поставлені проблеми, у 2017-2018 навчальному році дотримувався Законів України: «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про мову», «Про загальну середню освіту», Положення про ступеневу професійно-технічну освіту, працював над реалізацією Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, Державних стандартів професійної освіти, Концепції виховання дітей та молоді у національній системі освіти, виховуючи свідомого громадянина України.
Підготовка кваліфікованих робітників у ДПТНЗ «Путивльський професійний ліцей» здійснюється у відповідності пріоритетних напрямів розвитку економіки та ринку праці міста, району та області за двома напрямками: сільськогосподарським та будівельним на базі повної загальної середньої освіти, базової загальної середньої освіти за такими професіями:
- штукатур, маляр, лицювальник-плиточник;
- тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва (категорії „А1”, «А2» „В1”), слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування, водій автотранспортних засобів (категорія „С”);
- тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва (категорії „А1”), водій автотранспортних засобів (категорія „С”);
- офісний службовець (бухгалтерія);
- лицювальник-плиточник
Набір учнів проводиться в межах ліцензійного обсягу.
Контингент за напрямками підготовки
Будівельний напрямок
№ групи | Назва професії | Код | Програма навчання | Термін навчання | Курс | Кількість | Кількість учнів | |
Т/н | В/н | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1 ШМ | Штукатур | 7133 | СПТУ | 3 | 1 | 1 | 1 | 20 |
Маляр | 7141 | |||||||
Лицювальник – плиточник | 7132 | |||||||
2 ШМ | Штукатур | 7133 | СПТУ | 3 | 2 | 1 | 1 | 20 |
Маляр | 7141 | |||||||
Лицювальник – плиточник | 7132 | |||||||
3 ШМ | Штукатур | 7133 | СПТУ | 3 | 3 | 1 | 1 | 17 |
Маляр | 7141 | |||||||
Лицювальник – плиточник | 7132 | |||||||
Всього контингент | 3 | 3 | 57 |
Сільськогосподарський напрямок
Назва професії | Код | Програма навчання | Термін навчання | Курс | Кількість | Кількість учнів | ||
Т/н | В/н | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1 ТВ | Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва (категорія «А1», «А2») | 8331 | СПТУ | 3 | 1 | 1 | 2 | 31 |
Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування | 7233 | |||||||
Водій автотранспортних засобів (категорія „С”) | 8322 | |||||||
2 ТВ | Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва (категорія «А1», «А2», «В1») | 8331 | СПТУ | 3 | 2 | 1 | 2 | 24 |
Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування | 7233 | |||||||
Водій автотранспортних засобів (категорія «С») | 8322 | |||||||
3 ТВ | Тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва (категорія «А1», «А2», «В1») | 8331 | СПТУ | 3 | 3 | 1 | 1 | 17 |
Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування | 7233 | |||||||
Водій автотранспортних засобів (категорія „С”) | 8322 | |||||||
11 ТВ | Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва (категорія „А”) | 8331 | ТУ | 1 | 1 | 1 | 1 | 20 |
Водій автотранспортних засобів (категорія „С”) | 8322 | |||||||
11ОС | Офісний службовець (бухгалтерія) | 4121 | ТУ | 1 | 1 | 1 | 1 | 18 |
Всього контингент | 5 | 7 | 110 |
Аналіз набору та випуску учнів
№ | Професія | Програма навчання | Набір учнів 2017 року | Випуск учнів 2018 року |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Штукатур, маляр, лицювальник-плиточник | СПТУ | 16 | 15 |
2 | Тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва (категорії «А1», «А2», «В1»), слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування, водій автотранспортних засобів (категорії „С”) | СПТУ | 20 | 17 |
3 | Тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва (категорії «А»), водій автотранспортних засобів (категорії „С”) | ТУ | 29 | 27 |
4 | Офісний службовець (бухгалтер) | ТУ | 30 | 29 |
5 | Лицювалик-плиточник | ТУ | 30 | 25 |
Разом | 125 | 113 |
Для проведення виробничого навчання в ліцеї працює 6 майстерень та 4 лабораторії, які забезпечують проведення уроків виробничого навчання за професіями.
Для ведення виробничої практики зі сільськогосподарського профілю ліцей використовує відведені для навчального процесу землі – 100 га.
У професійно-технічному навчальному закладі у 2017-2018 навчальному році працювали 29 педагогічних працівників: директор – 1 особа (3%), заступників директора – 2 особи (7%), майстрів виробничого навчання – 13 осіб (45%), викладачів – 8 осіб (27%), з яких 6 осіб (21%) – викладачі загальноосвітніх дисциплін, 2 особи (6%) – викладачі професійно-теоретичного циклу, 5 осіб (17%) – інші педагогічні працівники. Серед педагогічних працівників 2 особи мають педагогічне звання «старший викладач», 1 особа має педагогічне звання «майстер виробничого навчання першої категорії», 2 особи мають педагогічне звання «майстер виробничого навчання другої категорії», 2 особи мають нагрудний знак «Відмінник освіти України», 2 особи нагороджені Почесною Грамотою Міністерства освіти і науки України, 3 особи нагороджені Подякою Міністерства освіти і науки України та 1 особа Грамотою Міністерства освіти і науки України.
У 2017-2018 навчальному році курси підвищення кваліфікації у Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти пройшли 3 педагогічні працівники; в Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти на базі ДПТНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва та дизайну» за напрямком курсів «Майстри виробничого навчання ПТНЗ» пройшли 2 майстри виробничого навчання.
Атестація педагогічних працівників ліцею у 2017-2018 навчальному році відбувалася відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників. Атестовані на встановлення 12 тарифного розряду 1 педагогічний працівник, відповідність раніше встановленому 14 тарифному розряду та присвоєння педагогічного звання «майстер виробничого навчання другої категорії» 1 педагогічний працівник; присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії» – 1 викладач, присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший викладач» – 1 викладач.
Структура навчального року, режим роботи ліцею, робочі навчальні плани затверджені і відповідають чинному законодавству України.
Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється згідно з Критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів, затвердженими МОН України.
Робота ДПТНЗ «Путивльський професійний ліцей» у 2017-2018 навчальному році була спрямована на вирішення науково-методичної проблеми НМЦ ПТО у Сумській області «Оновлення навчально-виховного процесу шляхом активного впровадження інноваційних технологій та поглиблення науково-методичної роботи в умовах реформування професійної освіти» та науково-методичної проблеми ліцею «Оновлення системи роботи педагогічного колективу ліцею щодо удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання, забезпечення органічного взаємозв’язку загальноосвітньої і професійної підготовки учнів, поєднання навчального процесу з реаліями виробничого сьогодення». У 2017-2018 навчальному році заклад закінчив ІІІ етап роботи (заключний) – узагальнення і систематизація результатів роботи над проблемою.
Колективна робота в ліцеї відбувалася з метою відпрацювання єдиного підходу до вирішення навчально-виховних проблем, обговорення актуальних питань та аналізу результатів педагогічної діяльності, як педагогічної роботи взагалі, так і окремих педагогічних працівників, вивчення і поширення передового педагогічного досвіду, науково-технічної та педагогічної інформації. В ліцеї працювали: педагогічна рада, методична рада, інструктивно-методичні наради, п’ять методичних комісій, школа молодого педагога та творча група викладачів.
Творчі пошуки в удосконаленні вже відомих методів і засобів навчання та опанування новими, інноваційними методами поширюються на всю систему методичної роботи. Саме тому у 2017-2018 навчальному році у професійно-технічному навчальному закладі «Путивльський професійний ліцей» було проведено наступні заходи:
- творчий звіт викладачів, які атестуються, на засіданні відповідної методичної комісії;
- педагогічні читання «Сучасний професійно-технічний навчальний заклад у загальноєвропейському освітньому просторі: місія, імідж, перспективи», «Роль особистості педагогав сучасному освітньому просторі»;
- виставка педагогічної творчості «Інноваційний підхід до викладання загальноосвітньої, професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовок, виховної роботи»;
- презентація-захист власних методичних напрацювань;
- педагогічні вечорниці (нетрадиційне засідання Школи молодого викладача);
- методичні посиденьки «Використання сучасних методів викладання предметів природничо-математичної підготовки»;
- Тиждень молодого педагога;
- дискусія-зустріч молодих викладачів з педагогами, які творчо працюють;
- обмін досвідом «Мої педагогічні знахідки»;
- виставка методичних напрацювань молодих викладачів «Зернини досвіду»;
- випуск бюлетеню «Ініціатива і творчість молодих» тощо.
У 2017-2018 навчальному році викладачами було проведено ряд відкритих уроків та виховних заходів з використанням мультимедіа технологій, дидактичних ігор, проектної технології навчання, сучасних виробничих технологій тощо. Найбільш вдалими були: урок з англійської мови «Традиції у сім’ї» (Тітова С.О.); з правознавства «Практичне заняття. Розв’язування правових ситуацій з цивільного, сімейного та трудового права» ( Капін А.В.); із української мови «Складні випадки відмінювання іменників» (Суховєєва Л. О.); з економіки «Безробіття і зайнятість трудових ресурсів» (Пануєва Ю.О.); урок професійно-теоретичної підготовки з предмету сільськогосподарські машини «Призначення, будова картоплезбиральних машин» (Черняков О.О.); урок з виробничого навчання на тему: «Технічне обслуговування зернозбирального комбайна» (Ремньов В.І.), Олімпійський урок, присвячений Дню фізичної культури і спорту (Воробйов В.В.).
З метою підвищення педагогічної і професійної майстерності, вивчення та впровадження новітніх технологій навчання та виховання, ефективної організації навчальної діяльності учнів, модернізації професійної освіти в ліцеї, створена творча група у кількості 7 чоловік, яка працює над проблемою «Впровадження перспективних технологій навчання».
Член групи, викладач професійно-теоретичної підготовки Папка С.Ю., є учасником творчої групи викладачів професійно-теоретичної підготовки будівельного напрямку ПТНЗ Сумської області. У 2018 році Папка С.Ю. в результаті спільної дослідницької діяльності з учнями груп будівельного профілю за професійного супроводу Тітової С.О., методиста ДПТНЗ «Путивльський професійний ліцей», розробив інформаційно-методичний ресурс з професійно-теоретичної підготовки за професією лицювальник-плиточник. Директор Новобранний О.В.презентував інформаційно-методичний ресурс у рамках проведення конкурсу з тематичної номінації «Упровадження сучасних засобів навчання, проектів, програм і технологій для вдосконалення та підвищення ефективності навчально-виховного процесу» на Дев’ятій Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти», яка проходила у м. Київ у березні 2018 року. За участь у конкурсі Путивльський професійний ліцей був нагороджений Золотою медаллю.
Викладач англійської мови Тітова С.О., член творчої групи, у квітні 2018 року прийняла активну участь у творчій майстерні для викладачів іноземної мови та викладачів професійно-теоретичної підготовки в рамках проекту «Упровадження інтегрованого навчання при підготовці кваліфікованих робітників», яка проходила на базі ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище».
За результатами ІІІ етапу обласного огляду-конкурсу на краще комплексно-методичне забезпечення предметів «Історія України», «Всесвітня історія», «Правознавство» у ПТНЗ Сумської області Капін А.В., викладач історії та правознавства, отримав Диплом Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації за участь у ІІІ етапі вищезазначеного конкурсу.
У травні 2018 року на базі ДПТНЗ «Путивльський професійний ліцей» було проведено навчально-практичний семінар заступників директорів з навчально-виробничої роботи «Формування контингенту учнів та підвищення якості підготовки сучасних кваліфікованих робітників – головні завдання закладів професійної (професійно-технічної) освіти.
Вся діяльність педагогічних працівників була спрямована на впровадження різноманітних прийомів, технологій навчальної діяльності з метою сприяння формуванню життєвих компетентностей учнів, що і дозволило досягти певних результатів у навчально-виховній та навчально-виробничій діяльності.
Результативність участі учнів закладу у конкурсах на обласному, Всеукраїнському та Міжнародному рівнях у 2017-2018 навчальному році
№ з/п | Назва конкурсу | Кількість учнів, які брали участь | Результативність |
1. | Обласний фестиваль художньої самодіяльності «Таланти профтехосвіти» | 8 учнів, Зайкін О.Г., керівник гуртка художньої самодіяльності | Учасники заключного етапу фестивалю |
2. | ІІ етап ХVІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості серед учнів ПТНЗ в номінації «Література» | Чигрин Вікторія Лапузін Олександр | 9 місце |
4. | ІІ етап VІІІ Міжнародного конкурсу ім. Т. Шевченка серед учнів ПТНЗ Сумської області | Суржиков Володимир Савенков Олександр | 4 бали (з 10 балів) – 6 місце 6 балів (з 10 балів) – 5 місце |
5. | ІІ етап ХVІІІ Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика серед учнів ПТНЗ Сумської області | Суржиков Володимир Савенков Олександр | 16,75 балів (з 30 балів) – 8 місце 20 балів (з 33,25 балів) – 7 місце |
6. | Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня – 2018» | 4 учнів | 3-Сертифікати учасників 1 – Добрий результат |
7. | Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру – 2018» | 10 учнів | 1– Добрий результат 9 – Сертифікати учасників |
8. | Міжнародний учнівський конкурс юних істориків «Лелека – 2018» | 10 учнів | 10 – Сертифікати учасників |
12. | Всеукраїнський конкурс з українознавства «Патріот» | 2 учні | 2 – Сертифікати учасника |
Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник – 2018» | 2 учні | 1 – Сертифікат учасника 1 – Диплом III ступеня регіонального рівня | |
13. | ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад зі спеціальних дисциплін за професією «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва» | Суржиков Володимир | ІІІ місце |
14. | Командні змагання з бадмінтону серед юнаків за програмою XXXII обласної спартакіади учнів ПТНЗ | Суржиков Володимир Шиченко Володимир Висоцький Олександр | І місце |
15. | Змагання з легкої атлетики (біг – 1500м) за програмою XXXII обласної спартакіади учнів ПТНЗ | Чертушкін Євгеній | ІІ місце |
Змагання з легкої атлетики (біг – 800м) за програмою XXXII обласної спартакіади учнів ПТНЗ | Маденов Никита | ІІІ місце | |
16. | ХХХ І обласна спартакіада серед професійно-технічних навчальних закладів (змагання з поліатлону) | Рибалко Владислав Прудіус Владислав Савченко Михайло | ІV місце |
17. | ХХХІІ обласна спартакіада серед учнів професійно-технічних навчальних закладів | Команда учнів закладу | І місце |
У 2017-2018 навчальному році 1 учень групи ТУ за професією офісний службовець(бухгалтерія) та 1 учень групи СПТУ за професією штукатур, маляр, лицювальник-плиточник отримали диплом з відзнакою. Але, на жаль, за останні три роки відсутні учні, які отримують золоті та срібні медалі.
Планування та організація навчально-виховної діяльності у ДПТНЗ «Путивльський професійний ліцей» забезпечується відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 16.04.2002 року № 257 «Про затвердження Примірного положення про організацію і проведення виховної роботи у професійно-технічних навчальних закладах».
За навчальний рік було проведено 75 загальноліцейних заходів, обсяг задіяних в них учнів – близько 185. Колектив ліцею брав участь в обласних заходах, де на високому рівні представляв свій навчальний заклад.
З метою підвищення інтересу до навчання, активної громадської позиції, продовжуючи кращі традиції минулих років, проводилися акції доброчинності, тижні учнівського самоврядування, традиційні свята тощо.
Велика увага приділялась питанню соціального захисту дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, яких у навчальному закладі налічувалось 6 особи.
Були створені всі необхідні умови для розвитку і діяльності органів учнівського самоврядування. Питання виховної і профілактичної роботи заслуховувались на педагогічній раді закладу. Працювала циклова комісія керівників груп та викладачів фізичної культури, 2 гуртки художньої самодіяльності, 2 спортивні секції, 12 предметних гуртків, 12 гуртків професійної творчості, в яких займалося 95% учнів.
Актуальним напрямком виховної роботи в ліцеї залишається виховання молодого покоління в дусі патріотизму, формування в учнів навичок культури здоров`я, безпечної поведінки, підвищення рівня інформованості з питань профілактики тютюнопоління, алкоголізму, наркоманії, профілактики ВІЛ/СНІДу тощо.
У 2017-2018 навчальному році було проведено зустрічі учнів із діячами культури (письменниками, поетами), медичними працівниками, працівниками органів внутрішніх справ (ССД, СЮП); організовано заходи щодо попередження злочинності та правопорушень, протидії розповсюдженню наркоманії, пияцтва, тютюнопаління, захворювання на СНІД, торгівлі людьми; працював штаб з профілактики правопорушень та наркопост; велася активна співпраця з віділами сім`ї та молоді Сумської області з питань захисту прав дітей-сиріт.
У гуртожитку ліцею мешкало 110 учнів, для яких були створені всі необхідні соціально-побутові умови та організовувалося дозвілля в позаурочний час.
Велика увага приділялася контролю за відвідуванням уроків учнями, співпраці з батьками. Працював батьківський лекторій.
Навчальний заклад виконував вимоги Постанов Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість» та від 22.11.2004 № 1591 „Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах”, забезпечуючи одноразовим гарячим харчуванням усіх учнів, трьохразовим – тих, які проживають у гуртожитку.
Питання організації харчування знаходиться на постійному контролі адміністрації закладу. Функціонує їдальня (розрахована на 73 місця), яка забезпечена технологічним обладнанням та посудом відповідно до санітарно-гігієнічних вимог. Завідуючою їдальнею ведеться відповідна документація. Щоденно в їдальні харчується близько 155 учнів. Учні-сироти отримують трьохразове безоплатне гаряче харчування. Питання харчування систематично висвітлюються на батьківських зборах, педрадах, нарадах при директорі тощо.
Професійно-технічний навчальний заклад налічує 31 одиницю сучасної комп’ютерної техніки, із яких 17одиниць використовується в навчально-виховному процесі: 16 одиниць налічує кабінет інформатики, 1 одиниця знаходяться у бібліотеці. Адміністративний персонал закладу використовує в роботі 14комп’ютерів.
Аналізуючи роботу веб-сайту ДПТНЗ «Путивльський професійний ліцей» за останні три навчальні роки, можна зробити висновок, що робота веб-ресурсу навчального закладу постійно вдосконалюється. Регулярно збільшується кількісний показник розміщеня інформації, змінюється її якість та загальне графічне оформлення.
Популярність веб-сайту серед учнів та педпрацівників можна визначити за кількістю відвідувачів, яких на сайті навчального закладу станом на 06.07.2018 – 56850.
Професійно-технічний навчальний заклад у 2017-2018 навчальному році виконав плановий обсяг державного замовлення на підготовку робітничих кадрів на 104 % (125 осіб).
Рік | План набору | Фактично набрано | % |
2017 | 120 | 125 | 104 |
У 2017-2018 навчальному році у ДПТНЗ «Путивльський професійний ліцей» за державним замовленням навчалась 201 особа. Випуск кваліфікованих робітників професійно-технічного навчального закладу в 2017-2018 навчальному році становив 113 осіб (56 %), працевлаштовано 98 осіб (87 %).
Закінчення навчального року станом на 01.07.2018
Загальна кількість учнів станом на початок навчального року | Випуск | Перехідний контингент | |||||
всього | з них сиріт | медалістів | дипломів з відзнакою | всього | з них сиріт | відмінників навчання | |
193 | 113 | 2 | – | 2 | 79 | 2 | – |
Рівень навчальних досягнень учнів за підсумками ДКА
№ з/п | Професія | Кількість випускників | Із них випущено за результатами | Результати | Отримали | ||||||
ДКА та поетапної атестації | документи про освіту | Довідку про навчання | Дві і більше професій | ||||||||
ДКА | високий рівень | достатній рівень | середній рівень | Дипломи | Свідоцтва | ||||||
Усього | у т.ч. з відзнакою | ||||||||||
1 | Тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва (категорії «А1», «А2», «В1»), слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування, водій автотранспортних засобів (категорії «С») | 17 | 16 | 2 | 10 | 5 | 16 | – | 1 | – | 16 |
2 | Штукатур, маляр, лицювальник-плиточник | 15 | 15 | 1 | 12 | 2 | 15 | 1 | – | – | 15 |
3 | Тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва (категорії «А1»), водій автотранспортних засобів (категорії «С») | 27 | 27 | 2 | 8 | 17 | 27 | – | – | – | 27 |
4 | Офісний службовець (бухгалтер) | 29 | 29 | 1 | 23 | 5 | 29 | 1 | – | – | – |
5 | Лицювалик-плиточник | 25 | 25 | – | 21 | 4 | 25 | – | – | – | – |
Разом: | 113 | 112 | 6 | 74 | 33 | 112 | 2 | 1 | – | 58 |
Підсумки
проведення державної підсумкової атестації
у ДПТНЗ «Путивльський професійний ліцей»
(2017-2018 навчальний рік)
Математика | ||||||||||
Річна оцінка | Державна підсумкова атестація | % відп. | ||||||||
П.Р. Кільк./ % | С.Р. Кільк./ % | Д.Р. Кільк./ % | В.Р. Кільк./ % | Н/а (причини) | П.Р. Кільк/ % | С.Р. Кільк./ % | Д.Р. Кільк./ % | В.Р. Кільк./ % | Не з’явил. (причини) | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
– | 19/61 | 12/39 | – | – | – | 20/64 | 11/36 | – | – | 97 |
Загальний середній бал з математики – 6,1 | Загальний середній бал по ДПА з математики – 6,1 | |||||||||
Українська мова | ||||||||||
П.Р. Кільк./ % | С.Р. Кільк./ % | Д.Р. Кільк./ % | В.Р. Кільк./ % | Н/а (причини) | П.Р. Кільк/ % | С.Р. Кільк./ % | Д.Р. Кільк./ % | В.Р. Кільк./ % | Не з’явил. (причини) | % відп. |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
– | 28/90 | 3/10 | – | – | 20/65 | 10/32 | 1/3 | – | – | 29 |
Загальний середній бал з української мови – 5,5 | Загальний середній бал по ДПА з української мови (ЗНО) – 3,9 | |||||||||
Фізика | ||||||||||
П.Р. Кільк./ % | С.Р. Кільк./ % | Д.Р. Кільк./ % | В.Р. Кільк./ % | Н/а (причини) | П.Р. Кільк/ % | С.Р. Кільк./ % | Д.Р. Кільк./ % | В.Р. Кільк./ % | Не з’явил. (причини) | % відп. |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
– | 6/15 | 24/77 | 1/3 | – | – | 6/19 | 24/77 | 1/3 | – | 100 |
Загальний середній бал з фізики – 7,0 | Загальний середній бал по ДПА з фізики –6,9 |
Аналізуючи підсумки державної підсумкової атестації у порівнянні з річним оцінюванням, можна зробити висновок, що розбіжність за показником середнього балу майже відсутня. Це є свідченням об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів протягом терміну вивчення навчальних предметів. Але, поряд з тим, негативним є те, що 65% учнів мають початковий рівень навченості з української мови за результатами ДПА у формі ЗНО.
У 2017-2018 навчальному році виконано наступні ремонтні роботи:
- Відремонтовано кабінет заступника директора з навчально-виховної роботи, кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій.
- Пофарбовано вікна, двері, підлогу, столи та стільці в 16 навчальних кабінетах.
- Пофарбовано підлогу в бібліотеці, актовій залі, коридорах, фойє навчального корпусу, стіни сходової площадки.
- Виконано ремонт лабораторії тракторів, будівельних матеріалів, майстерні мулярів, пічників; ремонт фасаду майстерень і цоколя навчального корпусу.
- Виконано ремонт (90 м2) даху лабораторного корпусу.
- Відремонтовано 3 вікна в кабінеті інформатики та інформаційних технологій.
- Виконано ремонт 16 кумнат, фойє, сходової площадки, санвузлів, душової кімнати у гуртожитку.
- Підготовлена до нового навчального року їдальня ліцею. Виконано ремонт стіни варочного цеху із заміною плитки, підлоги варочного цеху, цеху приготування продуктів, санвузла та зали їдальні.
- Виконано ремонт систем водопостачання та опалення навчального корпусу, лабораторного корпусу, майстерень і гуртожитку ліцею.
- Влаштовано засіб дистанційної передачі даних на комерційному вузлі обліку газу у котельні навчального корпусу. Проведено технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання обладнання котелень. Виконано повірку засобів вимірювальної техніки та роботи по внутрішньому обслуговуванню котлів.
Пріоритетні напрямки роботи на 2018-2019 навчальний рік
Педагогічний колектив ДПТНЗ «Путивльський професійний ліцей», виходячи з підсумків навчальної, виробничої та виховної роботи за 2017-2018 н.р., з метою подальшого підвищення якості навчально-виховного процесу та рівня підготовки кваліфікованих робітників, визначає наступні напрямки роботи на 2018-2019 навчальний рік :
- Оновлювати матеріально-технічну базу навчального закладу відповідно до стандартів професійної (професійно-технічної)освіти.
- Забезпечувати всебічний розвиток особистості учнів, поєднуючи принципи гуманізації і демократизації в освітньому процесі.
- Контролювати своєчасність проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників за напрямками професійної підготовки.
- Впроваджувати у навчально-виробничий процес сучасні інноваційні технології з використанням новітніх матеріалів, сировини, обладнання.
- Дотримуватись принципів індивідуалізації і диференціації у навчанні та вихованні.
- Упроваджувати компетентнісний підхід та елементи дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників.
- Залучати учнів до професійно-предметних гуртків за напрямками підготовки та факультативів, спортивних секцій, гуртків художньої самодіяльності.
- Проводити профілактичну роботу з метою недопущення відрахувань учнів з навчального закладу:
- систематизувати роботу з підвищення іміджу навчального закладу;
- підвищити рівень роботи зі складними учнями;
- підвищити якість і ефективність роботи з батьками.
- Зосередити увагу педагогічного колективу навчального закладу на вивченні нових виробничих технологій.
- Забезпечувати якісну підготовку кваліфікованих робітників у відповідності до основних напрямків розвитку економіки та ринку праці регіону.
- Удосконалити профорієнтаційну діяльність навчального закладу шляхом проведення майстер-класів відповідно до переліку професій навчального закладу.
- Проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями, залучаючи їх до участі в роботі факультативів, гуртків, відвідування консультацій.
- Залучати учнівську молодь до діяльності учнівського самоврядування в навчальному закладі.
- Створювати умови для безпечної життєдіяльності учнівського та педагогічного колективу на рівні нормативних вимог.
- Залучати майстрів виробничого навчання та учнів до конкурсів професійної майстерності.
- Створити належні житлово-побутові умови для учнів гуртожитку.
- Забезпечувати учнів харчуванням відповідно до вимог чинного законодавства, особливо учнів із числа соціально-незахищеної категорії.
- Співпрацювати з роботодавцями щодо надання першого робочого місця для випускників навчального закладу.
- Організувати співпрацю з роботодавцями по комплектуванню державного замовлення на новий навчальний рік.
- Розширити спектр надання освітніх послуг та виробничої діяльності з метою залучення коштів позабюджетних надходжень для оновлення матеріально-технічної бази професійно-технічного навчального закладу:
– у сфері освітньої діяльності:
а) відкриття платних груп перепідготовки водіїв категорії «В» в межах ліцензійного обсягу;
б) налагодження виробництва та збуту садово-городнього інвентарю;
– у сфері житлово-комунальних послуг:
а) надання спеціально облаштованих приміщень гуртожитку для тим часового проживання;
– інші послуги:
а) збільшення обсягів вирощування та реалізації сільськогосподарської продукції (зернові
культури);
б) збільшення автопослуг та надання послуги сільськогосподарської техніки населенню та
фермерським підприємствам.